Subject: FW: Madise tulepaak 401 elektrivarustus, Madise küla Lääne-Harju vald
From: Karmo Lillepõld <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Thu, 1 Aug 2024 09:09:41 +0300

From: Karmo Lillepõld
Sent: Thursday, 1 August 2024 08:40
To: Rando Sirak <[email-masked]>
Cc: Taavi Janno <[email-masked]>; [email-masked]
Subject: RE: Madise tulepaak 401 elektrivarustus, Madise küla Lääne-Harju
vald

Tere,

Saadan kooskõlastamiseks korrigeeritud lahenduse. Liitumiskilbi tõstsin
vundamendiposti äärde.

Lugupidamisega,

Karmo Lillepõld

Tel 5656 7684

From: Rando Sirak <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Sent: Monday, 29 July 2024 15:16
To: Karmo Lillepõld <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Cc: Taavi Janno <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Subject: RE: Madise tulepaak 401 elektrivarustus, Madise küla Lääne-Harju
vald

Tere!

Käisin täna kohapeal vaatamas. Leian, et parim lahendus oleks liitumiskilp
paigaldada vundamendiposti äärde. Hetkel planeeritud asukoht on keset
õueala, kahe kadaka ja õunapuu vahel. Hiljem on seda ala kõrvalkinnistu
omanikul raskem hooldada ning samuti ei soovi ta, et tuleks kõrghaljastust
piirata.

Lugupidamisega

Rando Sirak

haldur

haldusosakond

504 3858

 <http://www.transpordiamet.ee/> www.transpordiamet.ee

Transpordiamet

Valge 4 / 11413 Tallinn

From: Taavi Janno <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Sent: Monday, July 22, 2024 1:36 PM
To: Rando Sirak <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Subject: FW: Madise tulepaak 401 elektrivarustus, Madise küla Lääne-Harju
vald

Tere

Palun kooskõlastada

(vaata kiri all)

Lugupidamisega

Taavi Janno
energiateenuste ja toimepidevuse juht

tel +372 5335 8391

Tartu mnt 85, 10115 Tallinn
www.rkas.ee

*** KONFIDENTSIAALSUSHOIATUS*** Selles e-kirjas sisalduv teave (kaasa
arvatud manused) võib sisaldada ärisaladust ning seda võivad kasutada vaid
e-kirja adressaadid. E-kirjas sisalduvat teavet ei tohi ilma saatja
selgelt väljendatud loata edasi saata ega mistahes viisil kõrvalistele
isikutele avaldada. Juhul, kui Te olete saanud käesoleva e-kirja eksituse
tõttu, teavitage sellest kohe saatjat ning kustutage e-kiri oma arvutist.

From: Karmo Lillepõld <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Sent: Saturday, July 20, 2024 2:57 PM
To: Taavi Janno <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Cc: Transpordiamet <[email-masked] <mailto:[email-masked]>
>
Subject: Madise tulepaak 401 elektrivarustus, Madise küla Lääne-Harju vald

Tere,

Saadan Teile kooskõlastamiseks liitumiskilbi asukoha joonise.

Kas antud lahendus on Teile sobilik?

Lisainfo:

Kilbi kaitsevöönd on 2m ümber kilbi. Maakaabelliini kaitsevöönd on 1m
kummalegi poole.

Vastavalt kehtivale seadusandlusele peab Elektrilevi OÜ uue
elektripaigaldise ehitamiseks sõlmima kinnistu omanikuga notariaalse
maakasutuslepingu.

Notariaalse lepingu sõlmimisega seotud kulud kannab Elektrilevi.

Peale tööde lõppu taastatakse kinnistul endine olukord.

Lugupidamisega,

Karmo Lillepõld

E-Service AS

Mob: +372 56567684

E-post:  <mailto:[email-masked]> [email-masked]